onsdag 14 april 2010

Det kanske beror på det?

Idag kom jag på en rimlig anledning till varför mitt vanligtvis så bra immunförsvar har släppt in två förkylningar efter varandra.
Jag pluggar 100%, jobbar 30%, försöker mig på att skriva en text till skolavslutningen, oroar mig över c-arbetet, åker till Pite för att träffa mina vänner som är på väg att flytta härifrån och så försöker jag fixa en massa saker här hemma eftersom Johan jobbar hela dagarna. Det kan ju vara stress kring allt detta som försvagat immunförsvaret... Kan ju vara det...


Lania klippte mig i en fin fin frisyr när jag var i Pite i måndags.

Nu ska jag strunta i att jag inte lyssnat klart på boken till imorgon. Jag är trött, Johan är trött, så nu ska vi sova.

//Säng, säng, säng

1 kommentar:

Jessica sa...

Det blev himla nice :)