lördag 17 april 2010

Var outfit har sitt tillfälle

Nu har jag avklarat spexpremiär och middag på Thai Thai med Lania. Snart ska vi upp på Stuk och lyssna på Hoffmaestro. Jag har längtat efter att få se dem live sedan jag hittade deras skiva i gymmet på Ankars för mer än två år sedan. Tonight is the night! Blev helt överlycklig när jag fick veta att de skulle komma hit, ännu gladare blev jag när jag fick veta att Joel skulle komma upp och köra ljudet.

Spexet idag var nog det bästa spex jag sett... Förhoppningsvis kommer jag kunna lura av en av våra inneboende bilder från både gårdagens Snapsakademi-konsert och dagens premiär, för jag glömde kameran båda gångerna.

Man kan ju inte se ut som att man är på väg till spexpremiär när man ska på Hoffmaestro-konsert, så jag har svidat om och gjort mig konsert-klar.

Outfit värdig en spexpremiär:


Outfit värdig en Hoffmaestro-konsert:


//Jump in the air

Inga kommentarer: