onsdag 21 april 2010

Ganska okej ändå

Jag lyckades inte plugga riktigt så mycket som jag hade önskat idag. Var alldeles för trött när jag kom hem från skolan så jag var tvungen att sova en stund. Men jag har skrivit lite och läst en av domarna från tingsrätten som jag fått mailat till mig. Ska ta och kolla upp namn från det andra fallet så jag kan få den också. Det ger ganska mycket trots att det är skrivet på ett väldigt byråkratiskt språk så man ibland inte förstår någonting (ordet "obilligt" fanns med i domen jag läste idag...?).

Nu har jag läst ut Marian Keys-boken så ikväll tänkte jag få lite mer gjort. Tänkte spela piano och kanske plita ner någon mer mening i uppsatsen.

I helgen kommer familjen upp och hälsar på! Eller, inte Far och Freddan, men de andra. Jag ser verkligen fram emot att få leka med lillprins och gosa med bebis. Saknar dem alla så otroligt mycket just nu.

//I'll hook you up with some poetry

Inga kommentarer: