tisdag 13 april 2010

Ett gott skratt förlänger livet

Kollade in de preliminära resultaten av tentorna vi skrev för några veckor sedan. Var riktigt nervös inför resultatet på fonetiktentan, för den var inte den enklaste av tentor. Men jag fick mig ett ordentligt gott skratt. VG! Otroligt men sant. Visst, jag tycker inte alls om betyg som sådant och jag satsar alltid endast på godkänt eftersom jag vet att jag då lät mig tillräckligt. Men lite roligt är det när man tror att man misslyckats och ser att man lyckats utöver det som krävdes.
En annan glad nyhet är att jag fick ett paket idag. Ett fint rosa paket. Och saken med paket och Åsa är att hon gillar dem även om hon vet precis vad som är i dem och att det egentligen bara är saker hon glömt hemma.

Ett fint rosa paket.

Paketet innehöll bland annat noter till Joars dop.


Så den här dagen är inte alls dum faktiskt...

//Vaggar dig till ro

2 kommentarer:

Mamma sa...

Grattis till glädjande besked. Kram

jlindbergh sa...

Apropå gott skratt
http://www.youtube.com/watch?v=p32OC97aNqc