fredag 27 februari 2009

Helt okej

Besöket hos tandläkaren gick på fem minuter idag, men då ringde dom nu i eftermiddag och sa att jag msåte komma tillbaka i veckan för att ta nya bilder, för dom var osäkra på nån tand där bak i munnen. Eftersom jag inte skulle till Strömbacka förrän två timmar senare så gick jag på stan, hittade ett par stövlar som jag inte köpte för att jag inte kunde bestämma mig för vilken färg jag ville ha, och så köpte jag en väldigt fin sjal. Jonas kom ner på stan för att hålla mig sällskap och äta lite lunch innan det var dags för Ljud A. :)
Pianolektionen gick helt okej. Jag har ju som vanligt inte övat tillräckligt. Om jag skulle öva en timme piano om dagen skulle jag vara grym! Så det är målet... Kommer ju aldrig öva så mycket, men man kan ju försöka.

Nu ska jag ta och chilla en stund innan jag byter om och går till Jonas för middag.
Mamma: galoppmetal är typ Iron Maiden.
Syster: Klart brudgumen vill att Pappan ska spendera pengar :) Men jag tror inte han var så svårövertalad heller, och jackan var ju snygg.

//Jimmy gets

Inga kommentarer: