tisdag 24 februari 2009

Dagen

Jag är fortfarande sugen på att sticka ut och resa. Har kommit fgram till att jag skulle vilja packa in mig en bil och bara fara någonstans... Försöker dra ihop en liten roadtrip nästa vecka, men problemet är att jag är den enda som inte har lektioner, plus att vi inte kommer på var vi ska åka.

Jag tycker om den lyckliga Nils. Idag var han så snäll och omtänksam att jag gärna suttit i flera timmar och bara pratat. Öst ur mig alla problem och bekymmer, lyssnat på kärlekspratet och pratat om allt möjligt.

Pär bjöd på semla idag. Mums! Han var ju så snäll att han gjorde en Åsasemla utan mandelmassa också. Nästa vecka tänkte jag att det var min tur att baka.
Sjökexet gör grymt bra mixar. Me like.

Det där med Smask alltså. Har haft en höst och början på en vår då allt har känns hur lugnt som helst, men nu börjar det kännas att det är ett rätt så stort projekt. Och allt gär inte min väg måste jag ju säga. Ska nog ta några timmar med Smask nästa vecka...

Om jag fortsätter på det här viset så kommer nästa vecka vara allt annat än ledig...

//Life ain't easy

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj mycket bekymmer låter det som.Bara dina eller hamnar det hos dej till slut därför att du är general? Tänkte ju bar glad ihågen tala om att båda paret skidor ( 80 cm och dina 100 cm ) har kommit tillrätta. Hoppas att fått ösa ur dej så det känns lite bättre och lättare nu då. Kraaaaaaaaaaaaaam