tisdag 24 februari 2009

Vart tog minusgraden vägen?

Nollgradigt, vad ska det vara bra för? Då försvinner ju snön. Det var inte det som var tänkt...

Är sugen på att resa någonstans. Vet inte var, men bara åka bort en sväng hade varit skönt. Hade ju egentligen chansen nästa vecka då jag har ont om lektioner, och la familia ska åka till fjälls... Men det är långt att åka, och jag har ju fortfarande balance och Smask att tänka på. Så min resa blir till Lule idag... Det får räcka för tillfället.

Igår hjälpte Johan (inte fästman-Johan utan ljudpojke-Johan) mig med att spela in ett pianokomp till en sångläxa. Det kommer underlätta massor nu när jag ska öva. Improvisationshelvete.
Jag känner mig lite överväldigad av allt arbete jag borde göra för tillfället, så det är nog bra att jag inte ska resa någonstans.

//Free?

1 kommentar:

Anonym sa...

Improvisationshelvete? Låter som om du och jag fastnat lite i samma loop, även om jag istället nog får kalla det hela internrevisions- och kvalitetsledningshelvete. Hualigen. Precis så okul som det låter.