söndag 22 februari 2009

Segsöndag

Har haft en otroligt seg morgon. Bara tagit det lugnt. Skönt att göra det ibland också, men jag känner att jag måste ta tag i saker snart.

Spelningen gick riktigt bra. Det var inte överdrivet mycket folk, men tillräckligt för att det skulle vara ett gäng som höll igång framför scenen. Jag älskar att stå på scen! Det är det bästa som finns. Och Elin var med via internet till och med :) Hade riktigt riktigt roligt. Hängde med mina pojkar och trivdes grymt bra. Vi riggade ner allt på natten, så vi var hemma rätt sent. Kom väl hem strax före halv fem nånting. Här kan man se bilder från kvällen.
Vaknade före åtta dagen efter, inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Fick lite Smaskpanik där på morgonkvisten också, men efter att ha messat lite med Jonas och ordnat upp det hela var jag lite lugnare. La mig i soffan och lyckades somna om efter ett tag. Det behövdes. Annars hade jag inte varit en trevlig människa resten av dagen.
Vi for iväg och åt pizza i Öjebyn mit på dagen, sen for vi hem och hängde hos Jonas helakvällen.
Kollade på Melodifestivalen (inte direkt nån höjdarshow den här gången) och kollade på lite filmer. Det blev en sen kväll ännu en gång...

Idag har jag trots segmorgonen gjort lite bra saker. Kollat upp mitt praktikschema och letat upp en c-uppsats som jag ska läsa och skriva ihop ett litet föredrag om. Ingen jättestor uppgift, men den ska göras idag iaf.
Det var ren tur att jag kollade i min kalender idag, för jag ska tydligen jobba på kåren ikväll... Ingen större lust, men det verkar bara vara fram till tolv, så...

Imorgon har jag två lektioner samtidigt...vad sägs om det va? Undrar just hur det kommer gå.

//Torn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har ett par skidor kommit till rätta. Vet inte om det är dina skidor eller de som är kortare. Tror att det är dina jag. De andra skidorna hade spruckit vid bindningen sa Katarina. Vi får väl se när de har kommit hit.

Sanna Längvik sa...

Heeej! Jag har en ny blogg, check it out!