måndag 16 februari 2009

Ny fulltecknad vecka

Nu har Johan åkt till storstan, och här sitter jag ensam.
Lyckades kliva upp tidigt, så jag har ungefär en timme på mig attt göra ingenting.

Skidskolan igår gik bra. Det var ju inte så superkallt, trots det frös jag ganska mycket om mina händer ungefär hela dagen. Men barnen var glada. Vi åkte i skogen, och hoppade, och dom bara ville ha mer och mer. Kul var det. Kände mig lite elak när jag stod och skrattade åt dem när tre, fyra stycken ramlade på varandra ute i skogen, men det såg så roligt ut! Och så måste man ju lära dem att skratta åt det hela, så de inte blir rädda för att ramla, det är ju inte farligt så länge man inte gör illa sig.

På kvällen tittade vi lite i resekataloger inför vår planerade sommarsemester. Men det är så frustrerande och förvirrande att titta i de där katalogerna. Vi vill ju åka direkt från Lule, alternativt Ume, och då är valet av resmål lite begränsat, vilket gör det ganska svårt att titta i katalogen. Mitt förslag är att gå till en resebyrå och fråga var vi kommer om vi vill åka den billigaste resan från Lule, och utgå därifrån.

Idag är det skola som gäller. Lektion på förmiddagen. Skriva ett arbete på eftermiddagen, Stilmöte, och sen ikväll får vi se vad jag gör. Skulle vilja färga håret, men måste ju ha lite hjälp med den biten. Sen har jag även en idé för scenkläder till fredag som innebär sömnad, så i så fall måste jag hitta tid till det också.

//The other line always moves faster

Inga kommentarer: