fredag 27 februari 2009

Ljud A

Snart ska jag till tandläkaren. Jag är inte den som är rädd för att gå till tandläkaren, men visst känns det alltid lite pirrigt? Man har ju ingen aning om vad dom ska säga, och man hoppas på att allt ska vara i sin ordning och att besöket går på nolltid. Håller tummarna för den saken.
Sen ska jag på Strömbacka igen. Idag är det Ljud A som står på schemat :D Jag ler varje gång jag tänker på det. Det ska bli riktigt intressant, och jag hoppas att jag känner att jag kan lite av det där. Min specialicering är ju trots allt ljud...hihi... Jag ska överträffa pojkarna med mina kunskaper sen. Ni ska få se.

I eftermiddag ska vi spela in sång. Vi har ju ett nytt projekt på gång, och vi kommer bli stora ska ni se. Turnera runt på olika klubbar, det är min plan. På kvällen är det galoppmetalfest. Känns som min grej det där :)

//Vindarna viskar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öööö, och vad är det

Anonym sa...

Gossens far har handlat dyrscht http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=4779 Den blivande brudgummen var med, med kommentaren "klart pojken ska ha skaljacka"... Oväntat. Inte.

*kram*