torsdag 19 februari 2009

Smaskeri

Idag är en stor Smaskdag, eller stor och stor... I jämförelse med andra Smaskdagar är den väl inte så stor egentligen. Men jag kommer jobba en hel del Smask idag. Har suttit och fört in de kontaktlistor jag har fått i ett och samma dokument nu, ska snart sätta mig och sortera upp biljetter, Smaskmöte senare och så måste jag öva inför spelningen imorgon. Vill ju hemskt gärna kunna alla texter, men just nu känns det som ett lite hopplöst företag.

En rolig detalj från repet i tisdags är att helt plötsligt dyker Dogge Doggelito upp i fönstret mitt emot och börjar dansa och vinka och ge oss micktekniktips. Ibland händer knasiga saker även i Pite...

Hade Smaskteambuilding igår igen :) Vi var nere på Lasergame och hade femkamp. Grenarna bestod av kängruboxning, tejpgång, mänsklig bowling, mekanisk tjur och "slå så hårt du kan". Mitt lag vann! Yey! Fick en fin liten pokal att sätta vid tiaran jag fick av Elin förra teambuildingen. Jag insåg dock att det där med mekanisk tjur inte riktigt var min grej. Har ni tur så kanske ni får se lite bilder. Sanna hade kameran med sig.
Efter bubblande i bubbelpool och bastande i ett antal timmar där nere, så gick vi på Max och åt och sen hängde jag och Nille med grabbarna resten av kvällen.

Tyvärr består dagens sysslor inte bara av Smask... Måste även tvätta, plocka undan, diska, och plugga, så det är lika bra att jag sätter igång istället för att sitta här och slösa tid.

Så här ser den vackra Biljettreleaseaffischen ut:
Affischen för själva Smask ser likadan ut fast med annan text såklart.

//Det börjar bra nästan intressant

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt, äntligen får vi se lite grann av "loggan" till Smask. Kul, Kram