torsdag 26 februari 2009

Gratulationer

Idag fyller två fin fina pojkar år. Nils och Johan... Dom blir inte så gamla, men det är ändå en viktig dag. Vi ska ner på stan nu och inhandla present, och ikväll är det födelsedagsfika hemma hos nån av dom.

Där emellan ska jag har två lektioner på Strömbacka, och sen springa upp på skolan för att ha Smaskmöte. Idag har vi en hel del att prata om.

Igår blev det en rätt trevlig kväll. Grabbarna slutade repa tidigare än vad som var tänkt, så dom stormade in här innan jag ens hade börjat med sockerkakan, men det går ju ganska fort att sno ihop en sån, så det löste sig.
Sen spelade vi TP några timmar. Det blev ingen sextimmarsmatch igen, men iaf tre timmar tog det nog. Tyvärr så forlorade jag och Jonas. Attans. Och Jonas som är en sämre förlorare än jag...

//Weak

1 kommentar:

Sanna Längvik sa...

Oj, oj, nu blir jag lite nervös inför eftermiddagen!