fredag 20 februari 2009

Sömn


8.35 - ta ett beslut nu! Vakna lilla hjärnan och var den general som du säger att du är. Nope, jag vill inte, beslutsångest. Måste ha hjälp med beslutet, så jag beslutar att det är dags att väcka Nille. Som tur är så är Joel redan vaken, väcker Nille, och jag får hjälp med beslutandet så här på morgonkvisten.
Allt väl i Generalsland.

Hann inte alls med det jag tänkte igår. Det tog ca 3 timmar att sortera alla biljetter, det var inte planerat. Så därför måste jag plocka ihop här idag, och diska. Det är prio ett. Klockan tolv anländer kavalleriet (pojkarna) för hårfärgning och annat schlagerpyssel. Och innan dess måste ju lägenheten putsas till lite.

Jag sover väldigt lite just nu. Går och lägger mig sent och vaknar tidigt helt av mig själv. Igår var vi och soundcheckade till strax efter ett, och nu vaknade jag första gången halv sju. Men som tur är lyckades jag somna om och sov till åtta iaf.

Längtar till ikväll... Det ska bli grymt att få stå på scen och sjunga lite schlager :)

//In the line of fire

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eeeh, den loggan är det INTE som jag har använt till Passerkorten..? Jag har en med orange bakgrund på förkortningsförklaringen..?

Åsa sa...

Jadu, jag vet inte vilken som är den rätta... Säkert den du har.

Anonym sa...

Hur gick spelningen igår? Mycket glitter, tonartshöjningar och gala hoppas jag??

Länge sedan vi hördes nu... Vi lyckas ju aldrig tajma tiden framför datorn! Du har ju inte sett min nya frajs och inte har vi pratat om mitt nya jobb heller... Suck!

*KRAM*

Anonym sa...

Hahaha, sortera biljetter. Det höll vi ju på med i typ 3 dar pga ticknet förra året, och året innan satt jag och förra generalsåsa till kl 3 på nattenistället. Uuuuusch! Jag känner med dig. sart tänkte jag komma hem.