söndag 15 februari 2009

Det är mycket nu

Ja, jag vet att jag är otroligt dålig på att uppdatera för tillfället, men jag har inte så mycket tid över. Har kommit tillbaka till en cirkus känns det som. Massa att göra inför spelningen på fredag och massa Smask och annat. Men jag trivs ju med att ha mycket att göra så...

Den här veckan har vi repat, jag har gått i skolan, varit i Måttsund och åkt skidor, varit i Lule, varit på genrepet till Melodifestivalen i Skellefte och så har vi haft skidskola.
I Måttsund lyckades vi komma på andra plats i en formationsåkningstävling. Förstår inte riktigt hur, för vi var sannerligen inte duktiga, men jag tror att det var för att vi var så pass många (8 pers). Tre av dessa hade inte varit med och övat, därför var det lite sisådär med åkningen... Men vi kom tvåa i alla fall. Vi fick lite olika priser eftersom vi var så pass många. Jag fick en Riksgränsen-piké i storlek XL. Inte riktigt nåt man kan använda var dag, men men.

Genrepet till Melodifestivalen var trevligt. Gick ut och åt med Johans föräldrar innan. Insåg dock att det hade varit liiite roligare att se den riktiga föreställningen. Jag trodde inter att det skulle vara nån större skillnad, men hela spänningen försvinner ju från röstningen.
Rätt låtar gick ju vidare igår iaf, det var ju trevligt. Hörde att pojkarna satt och röstade ganska mycket på H.E.A.T :)

Igår var det kallt att ha skidskola kan jag lova. Temperaturen låg väl stax under minus 20 när vi startade. Efter lunch var det varmare, men inte mycket, och mina tår hade inte hunnit värmas upp ordentligt, så jag frös iaf.
Idag är det lite varmare (-13) så det kanske går lite bättre. Men jag har inte riktigt koll på vad jag vill göra med barnen idag, känns som jag har uttömt de flesta bra idéer jag har.

Ikväll ska Lania klippa mig :) Sen blir det till att färga hårt igen nån dag. Jag ger upp det där med rött nu. Färgen vill inte stanna i mitt hår, så enkelt är det

//La la bamba

Inga kommentarer: