fredag 1 juli 2011

Lyxfrukost

Igår var det ännu en lång jobbdag. Cyklade dessutom till och från jobbet och jösses va varmt det var! Vissa dagar skulle man nästan behöva ta en dusch när man kommer till jobbet...

Idag fick jag erbjudande om att hänga med kollegor till Klubbviken, men jag valde att stanna i land. VIll kunna reglera hur länge jag är ute i solen och visst kan man gå och sätta sig i skuggan på Klubbviken, men det är ju lite trist om man åker dit med ett gäng vänner. Dessutom hade jag planerat fika med Elin. Tyvärr har hon dock precis lämnat återbud, så jag får hitta på något annat på eftermiddagen.

Har nyss ätit lyxfrukost. För några dagar sedan åt vi upp all vår hallonsylt, vilket är det godaste man kan ha i yoghurt (hemmagjord sylt såklart) så nu har vi istället köpt frusna hallon och äter det tillsammans med blåbär i yoghurten. Det är inte riktigt lika gott som hemmagjord hallonsylt, men det är nära i alla fall.

Nu ska jag ta mig till biblioteket för att låna ljudbok och eventuellt svänga förbi en affär och köpa vindruvor innan jag drar ut på Gültzauudden för lite solande. Idag har jag smort in mig ordentligt minsann och jag hoppas att jag kan ordna till bonn-brännan lite.



//Bring your daughter

Inga kommentarer: