söndag 3 juli 2011

Häng med kollegorna

Igår efter jobbet cyklade jag ut till Porsön för lite häng med kollegorna. De grillade (jag åt innan) och sedan satt vi mest och snackade och lekte lite känna-igen-bandet/artisten. Ibland förvånar jag mig själv med hur bra jag är. Insåg även att Carola har några härliga bitar i gömmorna som jag inte lyssnat på sen jag var åtta, men som fortfarande sitter i ryggmärgen.
När de övriga i sällskapet for in till stan för att gå på krogen så cyklade jag hem och gick till sängs. Skulle ju trots allt jobba idag, så jag tyckte att det skulle vara bäst att sova ordentligt.

Det var jag glad för i morse, för jag var inte alltför trött och dagen har gått bra. Efter middagen hade jag till och med lite krafter kvar för att gå en promenad. Egentligen var jag bara sugen på godis, men tänkte att jag fick lov att köpa godiset om jag gick en promenad först.

Just nu tittar vi på Harry Potter. Johan har inte sett Deathly Hallows Part I, så vi ser den nu så han kan hänga med i den sista när den kommer. Jag längtar! Hoppas på magnifika scener i den.

//Raining blood

1 kommentar:

Mamma Fia sa...

Jag tror den här är skapad med dig i åtanke: http://avanna.se/linnen/svart-oversize-pink-personality/ köp-köp-köp!!