fredag 29 juli 2011

Ledig

Idag har jag njutit av ännu en ledig dag. Sökte jobb på förmiddagen och fixade lite annat här hemma, sen drog jag ut på stan för fika med Anna Carin och Kira. Passade på att handla till mina favoritsmåpojkar. AC skulle kolla efter en filt till Kira och då hamnade jag helt plötsligt vid kassan med fina inköp. Hittade ännu mer på en annan affär (det är ju rea på sommarkläder nu) men jag vågade inte köpa ifall sommaren i stort sett skulle vara slut när jag kommer hem och kan ge de små liven sina gåvor. Men jag ångrar mig lite fortfarande.

Har nog kanske slutat ha käng-ångest i alla fall. Tror det blir de billigare. Det känns bara i tårna när jag sitter stilla, inte när jag går och det är ju det som räknas.

Nu på kvällen har vi varit ute en sväng. Johan sprang och jag åkte bräda. Han fick rejäl träning av att dra mig. Det var en mycket skön sommarkväll och för mig var det ju helt utan ansträngning till och med.



//Keep rollin' rollin' rollin' rollin'

Inga kommentarer: