fredag 25 mars 2011

The Twilight Saga

Har fastnat totalt i Twilight-böckerna. Lyssnar på dem hela tiden och har insett vilken skillnad det gör att ha "läst" (lyssnat) på dem jämfört med att bara ha sett filmerna. Man känner karaktärerna väldigt mycket bättre. Genom det har jag insett att alla dessa töntiga människor som antingen håller på Edward eller Jacob inte har läst böckerna. Ingen kan tycka att Bella skulle välja Jacob framför Edward. Jacob är bara barnslig och elak.

Nu känner jag mig löjlig också som bryr mig. Men jag blir sån när jag läser en bra bok. Jag bryr mig. Bella borde ha skällt ut Jacob hur många gånger som helst och han säger verkligen en del saker som borde vara omöjliga att förlåta. Det är tydligt att det är påhittat i alla fall...

Jaja, ni kan kalla mig Twilight-tönt nu.

//

Inga kommentarer: