tisdag 15 mars 2011

På hal is

Idag jobbade jag över. Visst låter det lite vuxet? Hade omdömen att skriva och en massa annat som också behövdes fixas. Tur att mina lektioner inte kräver mycket planering för tillfället... De rullar mest på. Hade verkligen inte tid att planera idag...

Det blev i alla fall en promenad hem. Kallt som bara den åt låren. Tror jag ska ta och ringa jobbet och be dem lägga undan ett par Dobsom-brallor åt mig om det finns kvar i min storlek. Har funderat hela vintern på om jag inte skulle ta och skaffa mig ett par sådana där som alla verkar ha, men först nu känner jag att jag kanske behöver dem ändå. Jag har ju skalbrallor, men de kräver ju egentligen nåt mer är vanliga byxor/strumpbyxor under om man ska promenera hem från jobbet. Så jo, jag ska nog slå till. Även om det kanske inte är de hetaste brallorna i stan.

Jag tycker i alla fall att det känns fantastiskt att jag kan gå över isen hem...


(på bilden håller mina lår på att förfrysa, därav den något tveksamma minen)

//Hot'n cold

Inga kommentarer: