onsdag 16 mars 2011

Lite ditt och datt

Jorå, det blev ett par Dobsom-byxor. Efter jobbet åkte jag in till stan (hann inte med en promenad) för att fika med Janne och Sami, när Sami sedan skulle till fabror doktorn så tog jag med Janne på sightseeing på jobbet ute på Storheden. Det inhandlades täckbrallor och skosnören. Sen hann vi med en sväng på Willys innan vi tog bussen tillbaka in till stan. Smidigt och kul med sällskap.
Tyckte synd och busschauffören. Hon informerade alla som inte hade busskort om att de inte kommer ta emot kontanter på bussarna efter klockan 19 på kvällen. Undrar hur många gånger hon fick säga det idag? Det är ju så att två busschaufförer har blivit rånade under de senaste veckorna, så nu tar LLT bort kontanterna från bussarna på kvällar och nätter. Tråkigt när det ska ske så hemska saker...

Annars har det varit en fin arbetsdag. Jag trivs grymt bra på min skola. Särskilt på grund av mina kollegor. Så underbara!

Nu ska jag ta och sticka vidare på Systers tossor.

//Puss

Inga kommentarer: