måndag 28 mars 2011

Helgen

Fredag: SMASK! Lania, Annika och jag chattade samtidigt som vi tittade på Piteplay. Så otroligt roligt att se, inte utan att man saknade det hela lite. Rätt låter vann i alla fall. Det är då ett som är säkert.
Efter Smask så färgade jag håret. Var så sugen på att färga det och efter frisörbesöket under dagen så kände jag att det var dags att ta tag i det. Blev ganska nöjd faktiskt. Hade väl önskat lite mer rött i luggen, men det var svårt.

Lördag: HOFFMAESTRO! Efter jobb under dagen så drog jag ut till Nils gamla jaktmarker. På Western Farm utanför Boden hängde jag med finaste Joel och hans arbetskompisar. Tittade på när han jobbade, såg spelningen från backstage och fick sen sitta på partybussen tillbaka till Lule. Kändes som att vara tillbaka på nattbussen under gymnasiet...

Söndag: Vi var barnvakt åt Noel och Joel kom och hälsade på. Fikade på stan, tog en promenad på isen och njöt av att vara lediga och med varandra. När Joel åkt kom Noels pappa, då gick vi ut och åt, innan sambon och jag gick hem och tittade på Luftslottet som sprängdes.

Idag: FÖDELSEDAG! Väcktes av att min sambo spelade fina födelsedagslåtar för mig. Han är allt bra fin han (klicka på länken längst ner för att höra en av låtarna). Sen har jag jobbat, gått hem på isen i solen, köpt hockeybiljetter (ståplats på torsdag) och öppnat paket. Jag visste vad jag skulle få av min sambo eftersom han köpte presenterna av mig i lördags när jag jobbade. Men lika glad för det är jag. Nu är jag redo för Vårruset som jag råkade anmäla mig till idag. Se så fint, nytt från topp till tå!




Jacka-Pro Touch, tights-Nike, skor-Salomon. Allt finns på Intersport.

Nu är jag ute efter det perfekta träningslinnet: långt, tight och i funktionstyg.

//Happy day you were born

Inga kommentarer: