fredag 4 mars 2011

Lov

Som alltid när jag är hemma hos familjen så blir det lite bloggande. Har liksom annat för mig.
Jag umgås med de små pojkarna, umgås med de vuxna och njuter av att vara hemma.
Är väldigt avundsjuk på sambon som är i franska alperna, men jag gör ju det näst bästa i alla fall.
Idag ska jag försöka roa den minsta prinsen medan hans mor packar inför fjällresan. Ska även försöka hinna träffa Lina och hennes lilla mirakel en gång till innan vi far härifrån.
Imorgon bär det av till fjällen! Som jag längtat! Jag ska äntligen få återse älskade Tänndalen. Det känns som en evighet sedan jag var där sist.
Nog för att det bara blir en dags skidåkning, men jag ska försöka göra det bästa av den och åka alla backar, inklusive puckelpisten, jag menar, det kan ju inte vara så svårt, eller hur Fia?

//På mina Rossignol

1 kommentar:

syster fia sa...

Nääe då, har hört att det har blivit lättare med åren... ?!