onsdag 3 mars 2010

Tänk va bra det kan bli

Imorgon ska jag fara söderut. Efter lektion och lite plugg med klasskompisarna ska jag ner till Pite för lite Smask-rep, semlor och Alice in Wonderland i 3D.
Har lyckats skrapa ihop hela det stora gänget för lite avslappnande bio. Alla utom en som var lite förväntad. Vi fick en nykomling med istället. Eftersom filmen är en aning populär och ny så var det lite fullt i biosalongen, så vi får sitta två och två. Gäller att välja partner med omsorg.



Jag har verkligen inte hitta-på-middag-fantasi idag... Ska rota igenom frysen för hundrasjuttioelfte gången den här veckan, men jag har mina tvivel om att hitta något inspirerande. Först ska jag hitta på en lektionsplanering kring The Lion The Witch and The Wardrobe. Idéer är välkomna.

//Hon är kort hon är lång

5 kommentarer:

Annika sa...

hmm äre jag som är nykomlingen måntro?... ;)

Åsa sa...

Nej, du är gammal i gänget nu :) Det är Sanna som är ny.

Maja sa...

VARFÖR FÅR DU SE ALLA FILMER SOM JAG VILL SE I 3D???

Åsa sa...

Du är varmt välkommen till Pite :)

Maja sa...

oja, jag skulle väldigt gärna åka, men det finns liksom inte plats i schemat