onsdag 10 mars 2010

Första dagen på scen

Åh, det är detta jag är gjord för. Schlager, glitter och glamour.
En liten publik som klappade i händerna och en orkester som dansar med. Det kan ha varit för att vi var det sista bidraget som repade och alla började bli lite trötta, men vi tar det som att vårt bidrag är bra.
Jag tycker det i alla fall och det är väl huvudsaken.
Enda brutna lösnageln var att jag inte kunde filma repet med Johans kamera. Den lade av igen, trots att batteriet är nyladdat. Något är skumt med tekniken...

Om ni inte lyckats få tag i biljetter till på fredag eller inte kan ta er till Pite på grund av den obyggda Norr-Bothnia-banan, så kan ni lyssna på Pite-FM. Eventuellt ska Kanalen sända också, men jag återkommer i detta ämne när jag vet mer.

Nu ska Glittra sova... Godnatt Schlagerfolk!

Glittra och Pärla, på fredag har vi Sällskapsdamerna med också!


Foto: Emma Tillgren



//Hur svårt kan det va?

Inga kommentarer: