söndag 28 mars 2010

Ålder är bara en siffra

Så var man ett år äldre.
Idag har jag och min kära fästman bara tagit det lugnt. En sväng på stan då Johan shoppade ganska mycket till sig själv och en tröja till mig i födelsedagspresent. Mer än så har jag inte fått av honom än. Han säger att han inte riktigt vet när jag kommer få mina presenter, så jag gissar att de är beställda någonstansifrån. Men det betyder ju att jag troligtvis kommer få öppna paket när jag kommer tillbaka till Lule efter påsk och det är inte så illa!
Vi åt födelsedagsmiddag passande en femåring (pannkaka) och jag antar att det beror på åldersnojja. Vill känna mig ung igen...
Och eftersom jag känner mig lastgammal så bjuder jag på bilder från när jag fortfarande var ung. Så här såg det ut i fredags:





Foto: Lania Sitepu

//We're gonna live forever

Inga kommentarer: