onsdag 10 mars 2010

Nu börjar drömmarna

Nu är vi inne i Smasks produktionsvecka. Det var fyra år sedan har var med så här lite under veckan. Det året var jag inte inblandad på något sätt. I år beror det mer på mitt deltidsjobb och heltids plugg. Det faktum att jag bor i Lule spelar också in faktiskt.
Men i eftermiddag tar jag bussen till Pite och stannar där tills på söndag.

Nu börjar drömmarna komma. I natt var jag och Stina konfrencierer på Smask. Den du! Kommer ihåg att jag tyckte det var lite nervöst... Konstigt.

Igår hade vi massa folk här på semmelfika. Mycket trevligt. Det gamla Ayrena-gänget kan man säga. Så kul att alla kunde komma. Jag trivs i dessa människors sällskap.

Mogge och en mycket trött Max

Noel spelar plasttrummor med pappa Andreas


Nu är det dags att svepa chokladen, borsta tänderna och ge sig av till skolan för att ladda Smask-batterierna med en heldag med lektioner. Härligt...

//Du ger mig bra vibrationer

Inga kommentarer: