fredag 12 mars 2010

Genrep avklarat

Nu är jag trött trött.
Har precis kommit hem efter en dag av rep och genrep.
Det känns rätt bra. Men jag har jobbat så hårt på att inte bli besviken om det går dåligt. Jag är ju så fruktansvärt dålig förlorare. Men detta mentala arbete har gjort att jag inte tror att det kommer gå så bra. Om jag får en liten förhoppning om att det kanske kanske kommer gå vägen ändå, så kväver jag det ganska snart med tankar om hur dumt det är och hur hemmablind jag blir bara för att jag inte hört de andra lika många gånger och eftersom jag har varit med och skrivit vår låt... Kommer någon med supersnälla kommentarer och säger att vår låt är jättebra så intalar jag mig att det är för att de vill vara snälla... Fick dock en snäll kommentar från Smask-kungen Morgan idag och den vill jag verkligen ta åt mig av. Jag vill, men just nu är det svårt som sagt.

Morgondagens bowlingplaner gick i stöpet, men vi planerar en lunch på stan och lite pyssel. Hoppas att det får oss att slappna av tillräckligt.

Nu gott folk har jag fått ny info angående sändning av Smask imorgon. Den kommer kanske sändas på Pitetv. Om allt går som det är tänkt och tekniken fungerar så blir det så. Om ni inte skulle se så mycket på den sidan när klockan är runt 19 imorgon, så surfa istället in på Pite FM och lyssna på oss istället. Jag och Stina sjunger första bidraget, så var inte sen till datorn!

Schlagerkyssar till er alla!

//En evighet, en kort sekund

2 kommentarer:

jlindbergh sa...

Det är väl inget fel i att vara bästa bidraget? :D
Och vinner man inte kan man alltid skylla på kass publik och jäviga jurygrupper!

Elin sa...

Jag tänker inte komma med någon peppig "det är klart ni är bäst"-kommentar. Men jag tänker säga att det lilla jag hört av låten är den bra, och det är jag säker på att den är. Sen beror allt på hur bra de andra bidragen är. Och tänk på att även om ni inte vinner så sitter vissa låtar hårdare än andra efteråt. Tänk bara på Baltdunk!!!

Ska bli så roligt att se er ikväll.
LYCKA TILL!!!