torsdag 25 mars 2010

Presentjakt

Har varit på presentjakt på stan nu, men det var sannerligen inte lätt.
Det ena födelsedagsbarnet har nyss fött barn, så det där med vilken storlek hon vill ha på kläderna är lite svårt att veta.
Det andra födelsedags barnet är ett barn och eftersom jag vill vara den coolaste stormostern i världen så letar jag överallt efter en cementblandare. Jag vet inte om de gör cementblandare i barnstorlek, men om jag skulle hitta en så skulle lillemans lycka vara gjord.
Det tredje födelsedagsbarnet är en typisk pappa (min) som inte önskar sig något någonsin.
Jajja, två av tre avklarade. Imorgon ska jag på cementblandar-jakt igen.

//Put in the box

2 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Fast köp ingen cementblandare från Duplo/Lego - det fick han faktiskt av Gustav & Albert.

Åsa sa...

Jo, en liten fågel har viskat det i mitt öra :)