måndag 8 mars 2010

I natt ska jag sova gott

Vilken helg!
På torsdagen (jo, min helg började i princip då): Alice i Underlandet. Fin fin film. Underbara miljöer och en rolig story. Är glad att jag hade bästa Lania som biogranne.
På fredagen: Sjukt roligt gig på Kåren. Lännerholmz spelade totalt osoundcheckade och orepade. De satte låtlistan ungefär fem minuter innan gig. Jag fick vara med och sjunga Let me entertain you, Pär sjöng Flickorna på tv 2 och jag lekte ljustekniker (och gjorde det riktigt bra enligt mig själv). Som sagt sjukt roligt gig.
På lördagen: Bo Selinder och Bältornas mänKrokodil. Ah, varje gång jag ser dem live så blir jag så glad och fruktansvårt sugen på att äga en skiva med dessa underbara låtar skrivna av den underbara ordkonstnären Bo Selinder. På kvällen var det Melodifestival med ett minst sagt felaktigt slutresultat. Human Frontier säger jag bara.
På söndagen: Bästa Joel landade på Kallax. Fika på stan i Lule, slöande i soffan i min lägenhet och middag med sambon innan vi packade in oss i Tina och for till Pite igen. Avslutade dagen med Wallander och godis.

Denna kväll spenderas tillsammans med Johan i soffan. Han spelar Mass Effect och jag limmar fast ca 250 små strasstenar på Smask-outfiten.



I natt ska jag sova gott. Har inte blivit så mycket sånt i helgen. På fredagen gick vi till sängs så sent, på lördagen gick jag och la mig i ganska bra tid, men blev väckt mitt i natten och hade väldigt svårt att somna om eftersom jag var så irriterad. Tur att Lania fanns till hands för lite messande. Jag har inte sovit så bra i natt heller. Trots att jag haft Joel vid min sida och Jonas bara ett hoppsa-steg bort. Jag har frusit ganska mycket och då sover jag verkligen inte bra. Så nu längtar jag efter min egen säng och ostörd sömn.

//Stjärnorna som lyser upp vår värld

Inga kommentarer: