tisdag 16 mars 2010

Hemma

Vaknade i morse och mådde riktigt riktigt illa. Jag brukar må illa morgonen och då är det faktiskt ingen risk för graviditet för jag har haft detta morgonillamående i halva mitt liv. Men detta var värre, mer som sjukillamående. Så jag fick ringa jobbet och säga att jag stannar hemma. Det som var bäst med att jag är hemma just idag är att eleverna har temavecka så vi skulle inte haft musik iaf, utan jag skulle bara ha följt med och varit stödlärare. Nu har jag sovit i tre timmar till och illamåendet har nästan gett med sig.
Nu ska jag försöka få i mig något och hoppas på att jag mår helt bra sen för jag har plugg jag måste göra nu när jag bara är hemma hela dagen. Kan ju inte kasta bort all tid även om jag är sjuk.

//The music high

2 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Snart inleder vi nedräkningen till din hemkomst. Just nu gäller dock kryssen för dagarna lillemans födelsedag.

Synd att vi inte hann träffa Joel i söndags. Hälsa att småbarnsfamiljer garanterat är vakna vid nio-tiden på morgonen (går inte att garantera detsamma för den tiden på kvällen däremot), så nästa gång kan vi koka ihop en kopp kaffe för färden om han vill...

Åsa sa...

:) Jag ska säga det till honom.

Vad vill den sötaste 3 åringen i världen ha i födelsedagspresent då? Och vad vill hans underbara mor ha i födelsedagspresent?