måndag 29 mars 2010

Produktiv

Vilken dag!
Jag känner mig så otroligt duktig.
Jag har skrivit klart c-arbetet (i alla fall enligt mig själv, vi får se vad min handledare och framför allt min examinator säger), lämnat tillbaka låneböcker, bytt en av födelsedagspresenterna jag ska ge bort och så har jag packat inför hemresan. Hela dagens göromål är avklarade och klockan är bara tre!
Nu ska jag unna mig ett mellanmål och lite Project Runway. Sen måste jag hitta på något annat att göra. Kan ju inte slappa resten av dagen direkt...



//Stop this beat is killing me

1 kommentar:

eddy sa...

åsa! vilka fantastiska handskar! skulle passa eddys hand i handske helt klart=) tack för ditt deltagande, väntar spänt på fler bidrag..

ursnygga bilder från spelningen förresten, å grattis till uppsats slut.. jag ser ännu inte ljuset i min uppsatstunnel.

kramkram, vi ses till våren