söndag 14 mars 2010

Pustar ut

Nja, jag är inte så nöjd med resultatet i Smask. Tävlingsmänniskan i mig tycker inte att tedje platsen är något att hurra över. Men så här två dagar efter känns det mindre viktigt hur det gick. Jag hade otroligt roligt när jag stod på scen och det är väl kanske det som räknas.
Nu smider vi farliga planer som verkar allt för roliga för att säga nej till. Men det är ju inte vårt fel att vi är så himla bra på vissa saker? Allt jag vet är att jag inte skulle ställa upp som artist igen. Det var roligt och jag är glad att jag gjort det, men inte igen. Jag kommer inte ha roligare förrän jag vinner och det är alltför liten chans att jag gör det för att jag ska känna att det är värt att försöka.

Fel låt vann igår också enligt mig. Tvivlar på våra chanser i Eurovision.


Inga kommentarer: