lördag 17 januari 2009

Tortellini

Gårdgskvällen var riktigt trevlig. Vi satt hos Nils och umgicks. Totte kom förbi där tillsammans med Micke, och till slut var det en hel del folk där. Säg inget till Pär, men han gjorde nog rätt i att inte häng med till Kalles. Det var ingen höjdare. Jag och Jonas satt vid ett hörnbord hela kvällen medans sällskapet runt oss varierade. Ungefär så som jag och Liv brukar göra när hon och jag är ute :)

Idag var det en lugn dag. Eftersom jag är helt klar med alla auo-uppgifter hade jag inga måsten. Jag hängde med Pår ner på stan när han skulle köpa mobil, sen for vi ett gäng till Äljest. Bästa pizzerian i Pite, helt klart.
Sen fick jag skjuss med en av Nils polare till Lule, och här är jag nu. Har tittat på några avsnitt 24 och ska nu äta totellini. Jag äter det rätt ofta...men det är ju så gott! Synd att Johan inte har soltorkade tomater och pesto, då hade måltiden varit komplett.

Har fått en ny jacka idag. En Vinterfestivaljacka. Inte så tokig. Den här var fodrad till skillnad från den från förra året. Fick även väldigt snygga Vinterfestivalmössor. Tyvärr står det Lule på dom, men dom är tukosa, vilket passar ypperligt till min nya hårfärg :) Och så är det ju en snöflinga på dom också. Kan ju nästan inte bli bättre. Och är det inte lite turkost i min skidjacka också? :)

//Baby baby

Inga kommentarer: