fredag 23 januari 2009

Ingen lust

Haft en ganska så seg dag idag. Var på ett nio minuter långt möte i morse. Det sades ungefär "nej en mässa under Smask-produktions-veckan är ingen bra idé, ni kan gå nu" Produktivt värre.
Har pysslat på lite framför datorn, sjungit lite, men mest slappat. Har helt enkelt ingen lust med nåt idag.
Är inbjuden på fest på Kvarters ikväll, men det kommer ju bara vara upplevelsefolk som är där, så jag vet inte. Iofs så känner jag ju de tre som har festen, och så ska Elin och Martin dit. Upplevelse-ettorna är ju inga främlingar dom heller direkt, bara det att jag känner mest för en hemma kväll med godis och sånt. En riktig fredags-film-kväll. Men för att göra bördan av "borde" tyngre så spelar "För full hals" på kåren ikväll, och jag har aldrig hört dem spela, så jag känner att jag borde gå dit. Meeeeen, jag har ingen lust.

Nils glömde bort mig när han for ner på systemet idag också. Tack för den liksom. Det är nog inte meningen att jag ska gå på fest. Får inte tag på Filip för att få bilnyckeln så jag kan åka ner på stan själv heller. Som sagt, inte meningen.
Vad är detta? Ett negativ inlägg när jag egentligen har the time of my life här uppe i Norrbotten? Det är ju inte rätt. Men jag är egentligen inte nere på nåt sätt. Bara inte sugen på att göra det som alla andra ska göra ikväll, vilket är gå ut.

//Always look on the bright side of life

Inga kommentarer: