onsdag 21 januari 2009

Beslutsångest

Nu har jag varit riktigt effektiv faktiskt. Igår kväll fick jag iväg en hel del mail, och idag har jag kunnat kryssa för ännu fler saker på min lista. Allt går så smidigt för tillfället.
Har även hunnit med en fika och en tripp till stan med pojkarna. Elin var också med och fikade. Stackars lilla sjukling.
Och nu har hon värre beslutsångest än någonsin. Jag förstår henne så väl. Alla hennes närmaste vänner ska åka iväg tillsammans, och hon kan egentligen inte följa med. Hon ska ju ut på ett äventyr själv, men jag förstår känslan av att man vill vara på två ställen samtidigt. Jag vill ju självklart att hon ska med, men det innebär mer pengar och ganska mycket besvärligare för henne. Och hon ska ju trots allt till Fuerte, inte fy skam det heller. Men man vill ha kakan och äta den. Så är det.

Ikväll är det första schlagerrepet. Hoppas det går bra, vi har inte så mycket tid på oss.

//Spänningen stiger

Inga kommentarer: