torsdag 15 januari 2009

Bra start

Vaknade nio och gick ut på en kort morgonpromenad. Trots den 20 gradiga kylan, och trots att jag inte tycker om promenader. Duktigt va? Jag klädde mig faktiskt lite för mycket... Min tjockaste jacka använder jag bara när det är -20 eller kallare, och den tillsammans med underställströja och fleecetröja var lite väl. Men det är ju alltid skönare att svettas än att frysa. Mina kinder frös tillräckligt.
Nu har jag ätit middag och ska sätt igång med en individuell utvecklingsplan. Svårt som sjutton kommer det att blir, men det måste göras.

Igår spelade vi lite tp, ända tills Jonas blev less på att få de svåraste frågorna, då tittade vi på skräptv och pratade istället.

Senare idag lovar jag att jag ska ladda upp Chamonixbilder.

//I'm sticking to you

4 kommentarer:

Anonym sa...

Publicerat 10:18 och du har ätit MIDDAG?? Du blir bra knepig där uppe du... ;-)

Här är det supersnuvans dag! Blä, usch och fy... Inget vidare alls faktiskt, jag är så där på gränsen om jag egentligen borde jobba. Men, med lite Ipren i kroppen så går det!

Jo, efter dokumentären igår dök det ju upp en lycklig Lasse-låt! "För Dig" kanske? Finfin är den iallafall, men jag är lite tveksam till om den funkar mot min röst och framför allt hur det går med piano till? Hmm...

*kram*

Åsa sa...

Jo, det kanske var frukost jag menade... Jag skulle gissa att du behöver höja den nåt snäpp iaf, men annars borde den funka. Annars kanske Röda läppar vore nåt? :)

jlindbergh sa...

Åh, fick du användning för din fina fluffiga rosa jacka nu kanske? ;)

Åsa sa...

jepp!