onsdag 14 januari 2009

Inget paket...

Det borde ha kommit idag! Och inte hittar man det på hemsidan heller... Morr. Vill ju ha mina saker. Ska ringa senare i eftermiddag också tror jag, det finns ju en liten chans att det har kommit då.

Idag var jag duktig. Klev upp ganska tidigt och tränade balance. Sen satte jag mig och gjorde klart en auo-uppgift. Bara en kvar nu :) Känner mig produktiv idag.

Igår hade vi ett litet bandmöte för att gå igenom vilka låtar vi ska spela på schlagerspelningen och vilka vi ska repa först. Det kommer bli så roligt, men sjukt stressigt. Det är ju redan den 20:e feb, och vi ska iväg till Kittel en vecka. Mycket att göra...
Grymt kul det ska bli att utbilda sig till skidlärare! Tyvärr innebär det ju att ännu mer tid går åt, men det är ju till slalom, så det är time well spent.

Har även fått info från Högskolan i Halmstad idag. Ska ju läsa en distanskurs därifrån. Tänkte dock inte på att jag måste betala kåravgift, men den är ju inte alltför hög, så det går nog bra. Är väldigt nyfiken på hur det hela kommer gå till. Jag måste ta mig till ett "lärosäte" men jag har ingen aning om var detta är... Ska försöka ta reda på det idag.

Men jag vill ha mina paket!

//Can't see what anyone can see in anyone else but you

Inga kommentarer: