tisdag 13 januari 2009

Paket?

Hade en väldigt trevlig kväll med vännerna igår. Fikade hos Jonas, Elin hade bakat kakor. Sen spelades det lite tv-spel, vi tog paus för att gå hem och äta middag, Nille kom över för att lyssna på Smaskbidragen, sen film hemma hos Jonas. Jag var dock väldigt väldigt trött på slutet.

Så skönt att få sova i sin egen säng igen! Oavsett hur kul det är att resa så är det alltid skönt att komma hem igen. Idag ska jag tvätta, packa upp handbagaget, jobba Smask, jobba Stil, plugga auo och så hade jag funderingar på att gå ner till isen och kolla om dom har skottat upp banan runt Fårön, men just nu är det en liten snöstorm ute, så det beror nog på om det blir bättre väder. Klockan fyra ska jag på ett infomöte om att bli skidlärare inom friluftsfrämjandet :)

Va kul att du ska sjunga syster yster. Klart jag har förslag tror jag...kanske... Men har inte de några önskemål? Jag ska ta och titta på saken.

Jag skulle bli så glad om mitt paket och min väska kom idag!
Bilder från Chamonix kommer kanske upp här idag också om ni har tur.

//Wanting a winterwonderland

1 kommentar:

Anonym sa...

Bah! Förslag? Dom? Pffff.....

Amen lilla stumpan... Skidlärare? Hur ska du hinna med allting? Äta, vila och sova är ganska viktigt också vettu... Kul, självklart. Det förstår jag fullständigt. Men, tiden...?

*kram*