tisdag 20 januari 2009

Je suis pas efficace

Jo, jag har försökt idag.
Jag var till gymmet imorse. Axeln klarade inte riktigt allt, men jag gjorde vad jag kunde iaf.
Var ner på stan med Nils för att köpa glödlampa, kalender och handla mat.
När jag väl kom hem åt jag en sen lunch sen hade jag möte med Sanna ang Smask. Båda känner att vi måste ha glömt något eftersom allt flyter på så smidigt. Imorgon ska jag ringa lite Smask-samtal och maila lite Smask-mail.
Sen gick jag över till Pär och fikade lite och pratade schlager. Bestämde oss för att spel party-Alias ikväll. Åkte ner till stan en till sväng för att gå på systemet, och nu sitter jag här, har precis ätit middag och känner att jag inte har varit så effektiv som jag skulle velat vara idag.
Jo just! Jag har ju övat lite franska idag också, men det är svårt. Får se om jag hinner lära mig nåt innan nästa år ;)

Ska ta och skriva lite mail nu innan alla ramlar in.

//Pokerface

1 kommentar:

jlindbergh sa...

Du får gärna lära mej lite franska också! :)