fredag 16 januari 2009

Rött

Japp, nu är håret rödare än rödast. JAg vari inte så nöjd igår, för det kändes som att det var brunare än jag hade planerat, men när jag vaknade idag så jag att så var inte fallet, jag tror att det var lampan i hallen som spökade till det. Lampan inne på toaletten är trasig, så jag kunde inte titta i spegeln någon annanstans än i hallen. Men idag är jag nöjd. Tyvärr inte riktigt så som jag ville ha det, men det är nog svårt om man inte vill betala en aning extra för att få det gjort hos en frisör.
Hela kvällen igår gick åt till att bleka och färga. En bild får ni en annan dag då jag ahr nån som kan ta en vettig. Försökte själv igår, men det blev inget vidare.

Idag gäller det att plugga hårt, sen ska jag ner på stan med Elin och ikväll är det fest. Sista festen med Totte innan han flyttar till Huvudstaden. Den lilla svikaren :(

//Extraordinary

Inga kommentarer: