lördag 24 januari 2009

Slalom hela helgen

Var inte ensam hemma hela kvällen igår. Jag var över till Joel nån timme eller två och umgick med dom innan dom drog vidare till kvarters, för att sedan gå till kåren.
Jag gick tillbaka till min soffa och tittade på tv tills jag somnade.

Idag har vi varit till Vallsberget och åkt lite skidor. Hade en kort kort introutbildning inför skidskolan. Det var skönt att få stå på sina egna skidor igen, och roligt att få leka barn. Mycket mysko att åka rullband upp dock...
Imorgon ska vi dit igen, fast ett helt annat gäng. Det är jag Johan, Nils och Joel som far imorgon. Ska försöka vara där tidigt så vi fåråka riktigt bar pistat, och förhoppningsvis hinna före dom flesta. Hoppas jag vågar hoppa lite imorgon, det fanns lite enkla små gupp som man kan prova på. Känner på mig att grabbarna kommer vilja och våga...

Just nu sitter vi och tittar på film jag och Johan. Fast jag tycker att det är en ganska dålig film, så jag sitter här i stället. Ska nog ta och lägga mig i min älskades knä och sova nu.

//Jag glider ner för backen på mina Rossignol

Inga kommentarer: