lördag 31 januari 2009

Första dagen

Idag var det första skidskoledagen. Jag har uppmuntrat, skojat, plogat, ramlat av ett rullband, nästan sträckt både mina och en liten killes ljumskar, sjungit, dansat, hoppat och lekt.
Hoppas att morgondagen inte blir sämre.
Är helt slut nu. Förmiddagen var en pärs. Vi ett tillfälle stod jag med en unge på var arm, och skulle jag släppa skulle de fara all världens väg. Då var jag svettig kan jag lova, och hjälplös. Men allt ordnade upp sig, coh det känns som att vi har haft en bra dag.
Men som sagt. Helt slutkörd. Har precis ätit en välbehövlig middag, och känner mig redo för sängen, men lite tidigt för det än. Plus att jag är i stort behov av en dusch.

Imorgon är det skidskola igen, och på måndag drar vi till Kittelfjäll. Mycket skidor nu :)

//Ner, ner, ner, ner för backen ner

Inga kommentarer: