tisdag 27 januari 2009

För få timmar

Det är alldeles för få timmar den här veckan. Jag skulle behöva en handfull till för allt som jag borde göra. "Och då sitter du här och bloggar?" undrar du. Ja, det gör jag, svarar jag. Blir inte nåt långt inlägg, men man måste få skriva av sig ibland.

Blev bjuden på middag av Jonas igår. Mycket gott. Sen kollade vi på en hel massa skräptv resten av kvällen. Innan dess hade jag hunnit med att ha lektioner hela dagen (jo, ni läste rätt, heeeela dagen) och varit med på ett Stilmöte lite snabbt. Sen for vi ner på stan och handlade lite. Jag har köpt ny hårfärg... Av någon anedning ville inte den andra hårfärgen stanna kvar i mitt hår, så den börjar bli ganska urtvättad nu. Mycket mer orange än vad som var tanken. Hoppas på det bästa med den nya färgen.

Idag har jag varit i gymmet och försökt träna bort den envisa träningsvärken, haft Vinterfestivalmöte, umgåtts lite med pojkarna på lunchen, haft klassmetodik (mycket intressant lektion om komponering) och ätit ett slags mellanmål. Ska plocka ihop lite i lägnheten nu, sen är det balance. Hoppas nästan på att det inte ska komma någon så jag kan gå hem och städa mer. För ikväll händer det grejjer. Berättar mer sen.

//Kär & galen

1 kommentar:

Anonym sa...

Mer orange - jag förstår inte problemet?? ;-)

BTW: Jag gratulerar självklart till måndagens jubilarer, även om detta inte framgår (alls) i mina kommentarer!