onsdag 25 april 2012

Stolt!

Ikväll har vi haft Öppet Hus på jobbet. Vi stannade kvar efter jobbet för att ställa i ordning och städa, sen kom det föräldrar och elever. Både våra egna elever och blivande.
Jag har spenderat kvällen i musiksalen tillsammans med ett fantastiskt gäng elever. De har spelat och sjungit och gjort så att mitt hjärta svämmar över av stolthet! Önskade bara att jag hade haft tid att går runt och titta vad som hände i resten av skolan, men allt jag hann med var några snabba vändor in i bildsalen och textilslöjdsalen.

Alla var mycket nöjda när allt var över. Det känns som att både föräldrar och elever uppskattade arrangemanget. Och jag känner bara att jag så gärna vill jobba kvar nästa läsår. Vi kan väl hjälpas åt och hålla tummarna?

Fick fina muffins av Helena idag:



//

Inga kommentarer: