måndag 16 april 2012

Fantastiskt lov

Det är och kommer alltid vara härligt att vara ledig. Har spenderat hela lovet hemma hos familjen för en välbehövlig paus i jobbkaoset. Jag har lekt med barnen, ätit god mat, lekt lite till och så guldkanten på hela lovet: premiärturen ut till Ön. Ett mycket bra lov.

Nu är jag hemma hos min mycket braiga karl. Ganska fint det också...
Hade en lång och stressig arbetsdag idag och huvudet protesterar nu. Ska ta och borsta tänderna och kura ner mig i soffan med världens finaste. På det sättet är jag redo för ännu en lång och stressig arbetsdag imorgon. Tänk om arbetsbördan kunde vara normal någon gång...

Skönheten som ansåg att det var lika bra att strunta i att starta när vi skulle hem igen så Freddan fick bogsera oss i land.



Älskade hav!

//

Inga kommentarer: