onsdag 18 april 2012

Fint sörru!

Igår fick jag hem mitt nya skal till min nya telefon. Fick en rosa "bumper" av David i födelsedagspresent, men dels så blev den smutsig ganska snabbt, dels så hittade jag ett skal som helt enkelt var för perfekt för att kunna motstå. Jag kommer nog byta mellan min bumper och skalet. Då jag ska ut på äventyr är det nog bättre att ha min bumper. Skalet har tyvärr en förmåga att tappa stenar. Har spenderat ganska mycket tid med att limma tillbaka stenar med ett superlim. Skalet är alltså inte av superkvalitet, men eftersom jag tycker att det är så fint så bryr jag mig inte i att reklamera utan försöker sätta dit alla stenar som riskerar att lossna så de inte lossnar och försvinner senare. Detta innebär att jag i princip att jag sitter och sliter loss stenar för att sedan limma dit dem igen.


I övrigt blev jag kallad kärring på jobbet idag...

//

Inga kommentarer: