torsdag 5 april 2012

Påsklov!

Äntligen påsklov. Idag hade jag bara en lektion och lite fix och trix innan jag kunde åka hem igen. Väl hemma har jag packat inför hemresan, varit till Ramus med en gitarr från jobbet och köpt ett skidfodral med hjul. Inte illa för en eftermiddag som inte ens är slut.

Om några timmar ska jag börja fara söderut. Blir ju en lite underlig resa den här gången, men jag ser bra mycket mer fram emot detta än att sitta på den förhatliga bussen eller det hemska nattåget. Blir först flyg till Arlanda, sen väntande i nån timme innan jag tar tåget upp till Hudik. Inga problem.

Idag var Johan snäll och gav mig ett presentkort. Välbehövligt och passande för en nybliven iphone-användare som jag.



//Music makes me loose control

1 kommentar:

Paulina sa...

Woho! Hur länge blir du hemma? NÄR ska vi ses?! :)