onsdag 4 april 2012

The dark side

Idag har jag gått över till den mörka sidan. Var till David på eftermiddagen och hämtade min iphone. Fick köpa den till kompispris av honom. Fin fint. Det går dock inte så jättebra. Något blev knas i bytet av sim-kort och det "hakade upp sig" (sa hon på Telias kundtjänst). Det går varken att ringa eller skicka sms till min telefon, fast jag kan göra båda sakerna från den. Lite irriterande är det allt. Tjejen på Telia skulle i alla fall fixa det imorgon. Hon sa att hon skulle ringa mig imorgon och då frågade jag hur hon hade tänkt få tag på mig ifall min telefon inte fungerar då heller... Så hon ska ringa Johan imorgon och han får skriva på fb om det är något jag behöver veta.

Idag hade jag en fin eftermiddag på jobbet. Onsdagar är ju absolut inte min favoritdag. Känns som att jag knappt har tid att andas då. Men idag när lektionerna var slut ringde Ramus och frågade om det var okej att komma med en del av sakerna jag beställt. Självklart! Det var ju som julafton att stå och packa upp kablar, förstärkare och basar. Man blir så glad. Samtidigt önskar man att man hade så mycket mer pengar att man kunde byta ut och fräscha upp allt som behöver det. Chrille (som jobbar på Ramus) reflekterade över att jag bara köpt ett trumskinn. Han tyckte att det var fler som såg "lite trötta ut". Jag påpekade lite ledsamt att "trötta" skinn får vi leva med, bara när de går sönder kan vi byta ut dem.

Min nya pelletån

Blomman jag fick av familjen på min födelsedag

//

Inga kommentarer: