söndag 29 april 2012

Nervös!

Jösses...
Igår kväll kände jag att jag var tvungen att ställa larm på halv elva för att jag inte skulle försova mig. Inte för att jag sovit till halv elva på mycket mycket länge, men risken finns ju alltid eller hur?
Idag har jag kollat på inpuls hemsida minst 20 gånger för att se att det verkligen var halv tolv som gällde. Har varit sugen på att ringa dem och fråga om det verkligen är halv tolv som gäller.
Och då ska vi inte snacka om hur nervös jag är inför själva aktiviteten!
Idag ska jag nämligen på workshopen med medlemmar från Bounce. Galet... Fick ju ett presentkort på det av Johan i födelsedagspresent. Just nu vet jag inte om jag uppskattar det så mycket.
Tänk om alla andra där är dansare?
Tänk om min axel inte klarar av någonting?
Tänk om alla andra är stencoola?

Gah!
Min största skräck är att alla andra ska vara superduktiga och att de kommer fundera över vad jag gör där.

//Help!

1 kommentar:

Mamma Fia sa...

HurgickdethurgickdetHURGICKDET???!!