måndag 19 juli 2010

Ordning och reda

Nu är jag hemma i Lule igen. Kom fram i morse efter en jobbig natt på tåget. Jag sov inte alls bra. Låg och snurrade mest hela tiden. Det kommer nog bli en tidig kväll ikväll, om jag inte tar en eftermiddagslur förstås, men det börjar nästan bli för sent för det nu.

Jag har faktiskt lyckats packa upp redan. Gjorde det nästan på en gång och det är så skönt att ha det ur världen. Det har gjort att jag har känt mig fri att pyssla med annat idag. Jag har till exempel tagit ett bad (i badkar) mitt på blanka dagen och så har jag installerat mina sysaker i mina fina sylådor som jag köpte för några veckor sedan. Jag är så grymt nöjd med dem! Önskar bara att jag hade en liten liten burk till som jag kunde stoppa säkerhetsnålar i, men vi kanske lyckas lösa det med hjälp av en pastill-burk.


Underbart fina burkar från Cath Kidston:


Nu ska jag mysa i soffan med en bok. Funderar på att börja med boktips i bloggen. Vet inte om nån är intresserad, men jag är ju intresserad av böcker så det får bli för min egen skull.

//För den stora galakvällen

Inga kommentarer: